English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Ο πολυπολιτισμικός τοίχος της προπαγάνδας


Είναι πανθομολογούμενη αλήθεια πως ο ρόλος του δασκάλου και του εκπαιδευτικού συστήματος στο σύνολό του πρέπει να αποσκοπεί στην μετάδοση γνώσεων, αξιών, στην συνέχιση των εθίμων και των παραδόσεων διατηρώντας στο ακέραιο την Εθνική μας ταυτότητα και πάνω απ’ όλα στην εξύψωση του πατριωτικού φρονήματος. Ωστόσο, η πραγματικότητα σοκάρει μιας και τα σημερινά-‘’προοδευτικά’’ σχολεία αποτελούν κέντρα προπαγάνδας και πλύσης εγκεφάλου με τους σταλινοκαθηγητάδες της κακιάς ώρας να πασχίζουν να ξεριζώσουν από την συνείδηση της Ελληνικής Νεολαίας την Ελλάδα και την Ορθοδοξία, αλλά ευτυχώς δίχως αποτέλεσμα. Και ας έρθουμε στην ουσία του θέματος.
Η σημερινή αποκάλυψη, προέρχεται από το Δ.Δ. Επιταλίου του Δήμου Πύργου της Ηλείας, ενώ αφορά την παιδεία και την κατάντια της σε καιρούς κρίσεων. Το μοναδικό Δημοτικό σχολείο του χωριού είχε λάβει μέρος προ πενταετίας στο πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών, γνωστό ως ‘’Comenius’’ μαζί με τέσσερις ακόμη χώρες μεταξύ αυτών και της Τουρκίας. Κατά την επίσκεψη των παιδιών από τις άλλες χώρες στο συγκεκριμένο σχολείο, ένας από τους τοίχους θυσιάστηκε στην εικαστική μανία παιδιών και καθηγητών προκειμένου να ζωγραφιστούν αναμνηστικά σκίτσα. Μέχρις εδώ μια χαρά. Η τουρκική αποστολή όμως προχώρησε σε μια άνευ προηγουμένου πρόκληση ζωγραφίζοντας πάνω από 5 τουρκικές σημαίες γράφοντας το όνομα του σφαγέα Κεμάλ Ατατούρκ δύο φορές! Συγκεκριμένα όπως θα δείτε και στις αποκαλυπτικές φωτογραφίες ο γραφικός χαρακτήρας παραπέμπει σε δασκάλου και σε καμιά περίπτωση μαθητή έκτης δημοτικού.
Και ρωτώ λοιπόν τι θα είχε συμβεί αν η Ελληνική αποστολή έγραφε σε τοίχο σχολείου το όνομα του Γέρου του Μοριά; Από απόλυση του δασκάλου, μέχρι διπλωματικό επεισόδιο και ανάκληση του τούρκου πρέσβη μη σας πω και αφορμή πολέμου. Παρατηρήσαμε και το άλλο παράδοξο όμως. Ως σύμβολο  της ειρήνης (που παραδοσιακά παριστάνεται με το περιστέρι και το κλαδί ελιάς) χρησιμοποιήθηκε ο γνωστός κύκλος που ομοιάζει με το σύμβολο γνωστής μάρκας αυτοκινήτων. Για όσους δεν γνωρίζουν ο κύκλος αυτός αποτελεί σατανικό σύμβολο, καθώς περιέχει ένα ανάποδο σταυρό, σπασμένο και μέσα σε κύκλο που συμβολίζει το απόλυτο.
Το γεγονός μας προξένησε το ενδιαφέρον για το πώς οι υπεύθυνοι καθηγητές άφησαν να ζωγραφιστούν τέτοια πράγματα και ψάξαμε και για άλλα νεοταξικά στοιχεία. Αυτό που βρήκαμε ήταν σε μια από τις αίθουσες να μην υπάρχει εικόνα πάνω από τον πίνακα όπως είθισται τα τελευταία χρόνια ενώ δεν υπήρχε και σε κανένα άλλο σημείο της αίθουσας. Την θέση της εικόνας είχαν λάβει ‘’αρχές και αξίες’’ που προωθούν εντόνως τα Μ.Μ.Ε. στα πλαίσια των ωφελιμιστικών και υλιστικών προτύπων που προβάλλουν. Τραγική φιγούρα αποτελεί η Σημαία που βρίσκεται στο προαύλιο, καθώς αν είχε στόμα να μιλήσει θα έβριζε τους υπευθύνους που είναι αναγκασμένη να βλέπει κάθε μέρα το όνομα του τούρκου αρχισφαγέα και τις σημαίες του.
Σκεφτείτε όμως ότι και στον ίδιο χώρο στεγάζεται και το νηπιαγωγείο του χωριού περνώντας στο υποσυνείδητο των αγνών παιδικών ψυχών μισελληνικά σύμβολα κατά τις αρχές της παγκοσμιοποίησης και της Νέας Τάξης. Απαιτούμε το άμεσο σβήσιμο των προσβλητικών συμβόλων όπως και την επανατοποθέτηση της εικόνας στην αίθουσα.