Έγινε στα μουλωχτά και δεν πρόκειται να το δείτε πρώτο θέμα στις ειδήσεις. Η είδηση περιορίζεται, παρότι σημαντικότατη, στα «ψιλά γράμματα» των εφημερίδων, χωρίς να γίνεται λόγος για τις πολλές προεκτάσεις που έχει το ζήτημα, πολιτικά και οικονομικά.
Η είδηση, λοιπόν, είναι ότι πλέον τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας ανήκουν στην γερμανική εταιρεία Fraport. Tα 14 αυτά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Kέρκυρας, των Xανίων, της Kεφαλλονιάς, της Zακύνθου, του Aκτίου, της Kαβάλας, της Pόδου, της Kω, της Σάμου, της Mυτιλήνης, της Mυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
Η τιμή στην οποία πωλήθηκαν ήταν 87.857.142 ευρώ έκαστο, ήτοι συνολικά 1,23 δισ. ευρώ. Κοινώς, οι γερμανοί με ένα περίπου δισεκατομμύριο αποκτούν πλήρη έλεγχο των αερομεταφορών της χώρας. Τιμή... ευκαιρίας θα έλεγε κανείς, ενώ στην πραγματικότητα είναι τιμή... Σύριζα, ο οποίος ορκιζόταν προεκλογικά ότι «δεν θα προέβαινε σε ιδιωτικοποιήσεις».
Όπως αναφέρεται στην ειδησεογραφία, το ΤΑΙΠΕΔ εισηγήθηκε το ξεπούλημα στις 3 Ιουλίου, την εισήγηση επικύρωσε το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής στις 13 Αυγούστου και η απόφαση αυτή δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ μόλις χθες. Κοινώς, από εχθές τα αεροδρόμια της χώρας βρίσκονται σε γερμανικά χέρια, έναντι πινακίου φακής. Πρόκειται για το πρώτο ξεπούλημα της κυβέρνησης Σανέλ και θα επακολουθήσουν κι άλλα.
Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.
Σε μια άλλη εποχή, οι γερμανοί θα είχαν καταβάλει πολύ μεγαλύτερες προσπάθειες και θα είχαν πολύ μεγαλύτερο κόστος για την απόκτηση 14 αεροδρομίων. Οι δε εγχώριοι συνεργάτες τους θα ονομάζονταν δωσίλογοι. Σήμερα, δώσανε 1,23 δισ. στους συριζαίους, οι οποίοι θέλουν να ονομάζονται ελληνική κυβέρνηση...